Tulajdonosok:
Felügyelő Bizottság:
A közérdekű adatok a következők, amelyek a közzététel napján érvényesek:
Az egyszerű közbeszerzés határát elérő vagy azt meghaladó értékű – árubeszerzésre, építési beruházásra, szolgáltatás megrendelésre, vagyonértékesítésre, vagyonhasznosításra, vagyon vagy vagyoni rétékű jog átadására, valamint koncesszióba adásra vonatkozó szerződések:
Megnevezése/típusa:
Közüzemi szerződés
Tárgya:
Gyógycentrum II. számú kupolás medencéinek felújítása
Megrendelő: GRÁNIT Gyógyfürdő Zrt.
Kivitelező: Szabadics Közmű és Mélyépítő Zrt. 8749 Zalakaros, Jegenye sor 3.
Szerződés értéke: 642 629 796 Ft + 27 % ÁFA
Szerződés időtartama: 2018. augusztus 10. – 2019. március 31.
Részvénytársaságunk 2016. évtől az ISO 9001:2015 és az ISO 14001:2015 szabványoknak megfelelően működteti integrált irányítási rendszerét és elkötelezett a szolgáltatásainkat szabályozó előírások, alkalmazható követelmények teljesítése iránt.
Elsődleges célunk az, hogy a szolgáltatásainkat igénybe vevők elégedettek legyenek, melyet a követelmények lehető legjobb teljesítésével, valamint az elvárt igényeknek megfelelő szolgáltatások biztosításával érünk el.
Minőségpolitikánk megfelel Társaságunk szándékainak és környezetének, teljes mértékben támogatja szervezetünk stratégiáját, keretet ad minőségcéljaink kitűzéséhez.
Elkötelezettek vagyunk a szolgáltatásunkat szabályozó előírások, alkalmazható követelmények teljesítése iránt.
Valljuk, hogy a kiemelkedő minőség csak felelősségteljes munkavégzéssel, a minőségi szolgáltatás állandó ellenőrzésével, folyamatos fejlesztésével érhető el.A következetes kockázatelemzéssel fő célunk a hiba megszüntetése helyett a hiba megelőzése!
Elvünk a lehetséges és ismétlődő hibákat lehetőség szerint a legkorábbi fázisban felismerni, elhárítani.
A Társaság vezetése elkötelezett a szolgáltatások és a minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztés iránt.Valamennyi vezetőnk felelős azért, hogy a társaság minőségpolitikáját valamennyi munkatársunk megismerje és annak betartásával, szellemében végezzék tevékenységüket. Munkatársaink szükséges ismereteit szervezett oktatásokkal érjük el.
Legfőbb célunk az, hogy tevékenységünkkel hozzájáruljunk vendégeink közérzetének, egészségének javulásához. Pontosan és hatékonyan működő minőségirányítási rendszer működtetése az érvényes szabvány követelményeinek megfelelően, külső és belső felülvizsgálatokkal a minőség folyamatos biztosítása, szinten tartása céljából.
Zalakaros, 2018. január 5.
Részvénytársaságunk rendelkezik az ISO 9001:2015 és az ISO 14001:2015 szabványoknak megfelelő minősítéssel.
Felügyeleti szervek, hatóságok:
Házirend » [PDF]
A vendégeink panaszaikkal fordulhatnak:
Határon átnyúló panaszok kezelése: a vendég határon átnyúló panaszával a lakóhelye szerinti országban működő Európai Fogyasztói Központhoz (European Consumer Centre) is fordulhat.
A vendég a lakóhely szerinti országban működő Európai Fogyasztói Központ elérhetőségeit megtalálja az Európai Fogyasztói Központok Hálózatának (European Consumer Centres' Network) európai uniós honlapján, a http://ec.europa.eu/consumers/ecc/index_en.htm oldalon.