Főoldal » Hírek » ÚJ NÉV, ÚJ LENDÜLET
ÚJ NÉV, ÚJ LENDÜLET
2019. 04. 01.

A név lefedi a fürdő jövőképére vonatkozó összes elvárást, a családi jelleg mellett kiemelve a gyógyfürdő névvel a gyógyító tevékenységet is.

A megvalósuló fejlesztések kapcsán a Zalakarosi Fürdő hazai és nemzetközi jelentősége tovább erősödik, kiterjedt vonzáskörzetének és márkaértékének köszönhetően és a célzott, hatékony marketing tevékenysége révén a piaci pozíciója mind a hazai mind a nemzetközi piacon is megszilárdul és bővülhet az “Új név, új lendület” marketing programunk hatására. - foglalta össze Cziráki László, vezérigazgató.

Jelentős nehézséget okozott a marketing munkában a koherencia zavar a Gránit Gyógyfürdő Zrt.-nél a Zalakarosi Fürdő vonatkozásában.  A Zalakarosi Fürdő, mint jogi személy mindeddig nem létezett, két eltérő fürdőre asszociáltak a vendégek (a Gránit Gyógyfürdő és a Zalakarosi Fürdő kapcsán), más volt a gazdasági társaság neve (Gránit Gyógyfürdő Zrt.), más a termék, szolgáltatás neve (Zalakarosi Fürdő).

A jelenlegi termék- és szolgáltatás-struktúrája alapján a Zalakarosi Fürdő egy szignifikáns piaci részesedés felett diszponáló szereplő, amely piaci pozíció és részesedés hosszútávú megőrzése és növelése érdekében, az erős piaci versenytársi helyzetre válaszul, jelentős modernizációs termék- és szolgáltatásfejlesztése mellett erőteljes, újszerű és intenzív marketing tevékenységet folytat, mind Magyarországon, mind a nemzetközi piacon.

A névváltozás bejelentése mellett a vezérigazgató tájékoztatta a sajtó képviselőit humán erőforrás fejlesztés témakörben elnyert sikeres pályázatáról is. A Fürdő hosszútávú stratégiájában kiemelt szerepet tölt be a munkavállalók folyamatos képzése, munkakörülményeinek folyamatos javítása. Kiemelte, hogy minőségi munka, csak minőségi munkakörülmények biztosítása mellett várható el és a munkahelyükkel elégedett dolgozókkal lehet kiváló eredményeket elérni.  Cziráki László elmondta, elengedhetetlen a munkavállalók képzése vezetési, szakági, munka-és egészségvédelem, informatika, kommunikáció és nyelvismeret terén. Mostantól pedig a 30 millió Ft keretösszegben meghatározott GINOP pályázat segítségével a Zalakarosi Fürdő munkavállalóinak több mint fele vehet részt képzéseken. A továbbképzésen a kollektíva teljes szegmense részt vesz, a menedzsment, középvezetők és a beosztott munkatársak egyaránt.